Thursday, September 22, 2016

Hoe Om Journal Jou Forex Handel Dryf Met Ever Note

Hoe om Journal Jou Forex handel dryf met Ever Note September 3, 2013 deur Hugh Kimura Ek glo steeds in en gebruik MyFxBook omdat dit so 'n groot taak van die verskaffing van statistieke outomaties verslagdoening doen. Daar is ook 'n joernaal funksie wat jy kan gebruik om kaarte te laai en skryf aantekeninge oor die handel. Klik op die klein potlood op die ver regs van elke handel by die tydskrifafdeling oopmaak. My enigste klagte is dat dit kan jy net die grafiek sien nie, tensy jy op die skakel met die prentjie oplaai. Andersins, dit is 'n baie goeie webblad. Hier is 'n voorbeeld van 'n paar notas dat ek ingesluit met een van my ambagte. Maar lees Die wedstrydboek het een ding baie duidelik, daar is ander dinge behalwe net my ambagte wat ek nodig het om te opname. So in hierdie post, sal ek die eerste keer verduidelik hoe om basiese handel joernaal doen met Ever Note en MyFxBook. Dat ek kan ingaan na die ander dinge wat ek sal jou aan te meld, per wat ek geleer het uit die wedstrydboek. Hoe om Ever Note Gebruik om Journal Trades Voordat ons begin met hoe om joernaal ambagte, as jy nie weet hoe om uit te voer of skryf notas oor kaarte, hierdie video's sal kry wat jy begin het. As jy reeds weet hoe om dit te doen, gaan na die gebruik van Ever Note artikel. Uitvoer Jou Forex Charts Hierdie video sal jou wys hoe om kaarte te voer in twee verskillende maniere. Een daarvan is die standaard Meta Trader uitvoer metode, die ander is 'n tegniek wat jy kan gebruik vir enige kaart wat jy wil vang. Vinnige verwysing: Meta Trader 4 Lêer & gt; Behalwe soos Beeld Mac screenshot Command + Control + Shift8230; dan druk 3 PC kiekie Print Screen (knoppie) Redigering en aantekeninge te maak op jou kaart Aanbevole beeld redigering sagteware: Die gebruik van Ever Note Natuurlik, jy hoef te Ever Note gebruik, daar is baie ander alternatiewe. Jy kan net gebruik Microsoft Word of selfs 'n gratis Blogger blog. Ek hou van Ever Note, want dit maak dit baie maklik om my notas te organiseer en ek kan toegang tot my handel log van enige internet verbind toestel. Maar wat jy gebruik is aan jou. Ander dinge om Journal Nou dat ons die basiese dinge uit die weg geruim, kan kry in twee ander dinge wat ons kan joernaal wat sal ons 'n beter handelaars. Hierdie dinge kan nie joernaal opgeneem in MyFxBook, so dit is waar iets soos Ever Note is veral nuttig. Die eerste ding wat ek sal joernaal is die moontlike setups dat ek soms sien in die mark. Dit is 'n goeie manier om notas dat ek kan terug gaan na later en moontlik te omskep in 'n nuwe handel metodes te skep. Ek kan onthou 'n paar keer in die verlede wat ek opgemerk patrone wat 'n goeie handel stelsel kan wees, maar ek het vergeet hulle, want ek didnt skryf dit neer. Byvoorbeeld, sê dat jy sit op jou rekenaar 'n nag en sorg dat die AUDJPY lyk besonder moeilik weerkaats van die 00 levels8230; meer as ander pare. Jy moet daarop let dat af, sodat jy kan dit later backtest. Jy kan ook 'n driedubbele-B ommekeer in ag te neem op die GBPNZD 30 minute grafiek. Is dit 'n goeie voorbeeld te handel op daardie paar en tydraamwerk? Slegs een manier om uit te vind. Ek sal ook die opname van ambagte wat ek gemis het. Dit is nie om myself te klop oor die vermiste die handel, maar net tot voordeel van ons deur die handel proses en kry meer oefening. Daar is geen manier dat ek elke enkele handel kan neem (en verwag om enige slaap) sonder 'n EA, maar ek kan baat vind by die leer van elke enkele geldige opstel. As jy ernstig is oor die manier waarop 'n beter is, dan is dit word sterk aanbeveel vir die hoogte te bly met die huidige marktoestande. Oorweeg ook die opneem van 'n laer tydraamwerk kaarte en kaarte van verwante markte, soos goud, olie, hout, ens Begin nou Joernaal jou ambagte kan lyk soos 'n saai en vervelig aktiwiteit, maar die hersiening van jou resultate is die sleutel tot sukses. Dit is waar in enige poging. Kelly Slater is een van die mees suksesvolle professionele atlete ooit, en by verre die mees versier professionele branderplankryer. Hy het gewen 11 wêreldtitels, 'n prestasie wat nooit kan aangevul word. In sy eerste boek, pyp drome. Kelly noem dat een van die gewoontes wat hy opgetel het vroeg was om die resultate van sy uitdunne te hersien. Dit het hom gehelp uit te vind wat hy verkeerd gedoen het en wat sekere regters is op soek na. So waarvoor wag jy nog vir? Kry nou begin. Opstel van 'n MyFxBook rekening. teken vir Ever Note. Beide is gratis, jy het geen verskonings. Doen dit, ongeag of jy die handel in demo of live. Hoe kan jy jou ambagte te teken? Het jy enige ander wenke vir handel joernaal? Laat ons weet in die kommentaar hieronder. Disclaimer: Ek kry 'n kommissie as jy 'n paar van die in hierdie post gelys produkte te koop, maar dit gaan tot die ondersteuning van hierdie blog en 'n gedeelte is geskenk aan my liefde vennoot.


No comments:

Post a Comment