Friday, September 23, 2016

Lesse Geleer Uit 37 Jaar Van Futures Trading

Lesse geleer uit 37 jaar van Futures Trading Oorspronklik Van bereik 11/03 nuusbrief: Bestuur Futures het 'n lang pad in die afgelope 37 jaar, en so het Barbara Mueller, wat sal aftree aan die einde van Maart ná byna vier dekades die hantering van termynkontrakte handel. Barbara het gewerk in die bedryf sedert 1973, en het 'n waardevolle bate te verkry Capital sedert 2006 was. Ter ere van haar aftrede, was besig om 'n onderbreking van ons tradisionele analise vandeesweek hulde bring aan me Mueller. Dit het 'n groot eer om saam met iemand soos kundige, talentvolle en gemotiveerde as Barbara, en hier het sy voorsien ons van haar (dikwels komiese) insig van 37 jaar ervaring in die wêreld van termynkontrakte handel. Die Pad Vorentoe, soek Terug Wanneer bereik my gevra om te kom met 'n lys van die beste dinge wat ek geleer het na meer as 3 ½ dekades in die termynmark bedryf, dit was 'n bietjie skrikwekkend. Na alles, 37+ jaar gelede, het ons in die Steentydperk van die saak. Ons het wel die wiel (en telefone), maar daar was geen persoonlike rekenaars, geen faksmasjiene, geen voorraad indeks termynmark, geen Amerikaanse opsies op termynkontrakte, geen 24 uur markte, en goud verhandel teen $ 135 per ons. Daar was geen Tesourie band futures of ander finansiële instrument toekoms. Die CFTC en NFA (die termynmark regulerende agentskappe) het nog nie bestaan ​​nie. Ons is gereeld deur die CEA - die Commodity Exchange Owerheid. En die lys gaan aan. Tipiese kommissies was $ 75 tot $ 100 omdraai. Rekening vorm was net 1 page! Sommige van die pryse is nog steeds geskryf op swartborde by die Chicago Board of Trade en jy kan fisiese graan inspekteer daar sowel. Die hele bestuur futures bedryf was 'n nog 'n embrio, met Richard Dennis nie onderrig sy Turtles tot 1983 en Paul Tudor Jones nog 'n klerk van die handel vloer. SP termynmark, die gewildste handel stelsel voertuig in die wêreld, is nie bekend gestel tot 1982 (die mini's het nie begin handel tot 1997!) Options op kommoditeite in die Verenigde State van Amerika is nie gemagtig tot 1984 en System Skrywer, die voorloper om Handel Station, is nie bekend gestel tot 1989. As een van die eerste vroue makelaars in die termynmark bedryf, is dit 'n hele reis-en 'n toevallige een op daardie. Ek was net wag vir 'n onderrig werk om oop in die Chicago Public skoolstelsel en my pa het voorgestel dat ek gaan om te werk vir een van sy vriende by die Chicago Board of Trade in die interim. Dertig sewe jaar later, ek dink ek kan dit 'n "tussentydse" werk nie meer noem! My eerste werklike "makelaars" werk in die bedryf was met Conti Commodities-'n afdeling van Continental Grain. Gelukkig dat uiteindelik het my gelei tot die wêreld van stelsel handel en bestuur futures. Ek was 'n mooi Joodse meisie van die Chicago North Shore weiveld, en probeer om 'n bestaan ​​te maak 'n beroep boere om hulle te vertel hoe om te bemark hul oeste was lagwekkend! Ek het nie geweet die eerste ding wat oor die landbou, en in elk geval die meeste van Amerika is nie gebruik word om sake te doen met vroue. Om 'n 23-jarige "meisie" en koue roeping mans in die nag is 'n groot uitdaging (hulle vroue is nie opgewonde, om die minste te sê). Ek gebruik om te maak asof ek die langafstand operateur net om te probeer om te kry om hul mans te praat. Trouens, ek patroon na my stem na die karakter, Ernestine, uitgevoer deur Lily Tomlin op Saturday Night Live in 1976 (sien hier). In dieselfde jaar het ek ontdek tegniese handel. Dit het my toegelaat om al die USDA vraag en aanbod statistieke te omseil, om nie te praat al die plaaslike weer verslae. Kartering op daardie tydstip gedoen moes word met die hand uit die pryse in die kommoditeit afdeling van die Wall Street Journal. Maar selfs kartering tendens lyne, punt en figure, Fibonacci-getalle, Elliot Wave, ens voorgekom om te wees nie oor die presiese handel dissipline het ek gesoek. Ek lees 'n boek in die laat 70's deur Charles Lindsay genoem Die Trident System. Ek is verslaaf. Ek geprogrammeer in my sakrekenaar en af ​​het ek. Soos ek begin drang meer gesofistikeerde stelsels, ek bygewoon dosyne stelsel seminare aangebied deur Larry Williams, Wells Wilder, ens vir $ 3000 'n piece - (dit was 'n klomp geld terug dan) Trouens, 'n vroeë kliënt van my wat om gebruik Gee ook aandag, begin die Klub 3000 netwerk om al hierdie stelsels te hersien en verslag te doen oor hul eise. (Dit was 3 jaar voor Futures Waarheid eerste gepubliseer.) My loopbaan het my geneem uit 'n feit dat die koue roeping verkoopster by Rosenthal Collins terug in die Londense Options 'dae, om die hooi dag van Conti Commodity; uit die rommel band, Michael Milken, dae by Drexel Burnham Lambert, om Bear Stearns. Tussendeur was stints by Blunt Ellis en Lowe, Stotler, indeks Futures Groep, MF Global, LFG, en Refco. Van al die skoonmaak van maatskappye, net MF Global is nog steeds rond. Ek het almal outlasted dit lyk! As jy bo die verleentheid oomblik storie te lees, besef jy dit was nie die einde van my loopbaan. In 1999, het ek begin my eie handel firma, Groei Finansiële, 'n firma heeltemal verbind tot Managed Futures. In 2006 het ons saamgesmelt met verwerf, en ek het geweet vinnig hulle die kinders om die fakkel te dra: 'n firma wat was, en gaan voort om te wees, 'n leier in 'n nuwe, cutting edge tegnologie. 'N firma wat gebaseer is op kennis van die markte, integriteit en eerlikheid. Ons het 'n baie aanbiedings van ander maatskappye, maar bereik was die enigste keuse vir sover ons betrokke is. Op verwerf, het die kliënt altyd eerste kom. Dis hoekom ek hou my rekeninge met hulle en soos die meeste van julle, sal 'n kliënt. So nadat dit lank, ongelooflike reis, wat het ek geleer en wat kan ek gee vir jou? Die nommer een ding wat my opgeval het as ek gaan deur al die bokse Ek is schlepping om vir al die jare en weer lees artikels en nuusbriewe wat ek geskryf het, is dit: Maak nie saak hoe veel het verander in die wêreld: tegnologie, die globale aard van die markte, die ekonomie, ens; die ekonomiese beginsels Ek het verloof en verkondig al die jare, steeds behou hul belangrikheid vandag. Al die beginsels Ek aanvaar so lank gelede is nog steeds die een wat geld vir suksesvolle belegging in vandag se globale ekonomie te hou. Dit is wat ons by Bereik steeds verkondig aan kliënte. Sommige van hierdie is werklike uittreksels uit artikels en nuusbriewe wat ek geskryf het in die vroeë 90's! Sonder verdere uitstel het, 20 dinge wat ek na 37 jaar in die termynmark besigheid geleer: # 1: dissipline, dissipline, dissipline. Dit was my eerste reël dan en dit is my eerste reël nou. Of jy nou 'n belegger, 'n makelaar of 'n GTA, emosionele besluitneming dikwels grootste vyand 'n handelaar se. Outomatiese handel stelsels en vele GTA's streng volg eiendom handel stelsels wat hierdie emosionele element te verwyder uit handel. En, eerlik, die meeste individuele beleggers het nie die vermoë om dit gedissiplineerde wees. # 2: Jou grootste drawdown is altyd in die toekoms. (Dit is die enigste deel van die saak wat gewaarborg!) # 3: Die markte kan irrasionele veel langer as wat jy oplosmiddel kan bly wees! (Ek het hierdie bo my lessenaar gedruk vir jare!) Dit is hoekom jy nodig het # 1! # 4: Bestuur risiko suksesvol en die res sal sorg vir homself. # 5: Wanneer die handel daarin geslaag programme, voorsiening te maak vir dubbel die historiese drawdown beide emosioneel en finansieel. Het jy 'n afrit strategie in plek wees voordat jy begin handel dryf, soos wanneer jy in 'n ambag of program, jy nie meer objektief is en jy is die bestuur van jou denkproses emosioneel. # 6: Oorweeg die bespreking van die winste op een program voor die handel vlak verhoog word en gebruik dit om 'n ander program te finansier. Dit kan help bou aan 'n gediversifiseerde portefeulje met geld in die huis se, so te sê, wat kan help glad jou aandele kurwe. # 7A: Moenie dubbel op jou belegging op nuwe aandele hoogtepunte. 'N Gewone drawdown op 2 keer spoed sal waarskynlik meer as die wins wat jy nou net gemaak. # 7B: Moenie oorweeg die toevoeging van nuwe programme en stelsels gedurende 'n onttrekking. Dit is moeilik om te doen, aangesien die vertroue vlakke is altyd hoogste op die aandele piek en laagste op die aandele vallei. # 8: Moenie handel FOREX tensy jy 'n bank! Dit sal waarskynlik my in warm water met al die Forex stelsel ontwikkelaars daar buite. Maar regtig mense, het ek nog nooit gepraat met 'n enkele belegger wat geld gemaak het met FOREX in reële tyd (ten spyte van wat al die advertensies sê). # 9: Moenie cherry pick ambagte. Wanneer jy na 'n stelsel, neem al die ambagte, nie net die mense wat jy saam met. Na alles, as jy so 'n handel genie, jy sal nie 'n stelsel om te begin met nodig. Dit is die beste rede waarom ek weet vir bestuur futures! # 10: Moenie val prooi vir Groot Handel / maand / jaar sindroom Dit is wat ek noem die toestand wat blyk te voorkom na 'n mooi lopie vir 'n belegging veroorsaak iemand om te glo hulle is 'n finansiële genie - onvermydelik lei tot armer beleggingsbesluite . # 11: Moenie onderhandel met God as jou primêre metode van risikobestuur. Dit werk-tensy selde dat jy een van die gekose paar (een van wie ek persoonlik ken). Ek het geleer hierdie les op die harde manier in die laat 70's toe ek vasgekeer vir 10 agtereenvolgende handel dae in 'n limiet skuif en al die bid in die wêreld kan my nie uit te kry. # 12: Kies die regte makelaar. Soos tegnologie ontplof het, so het die gesofistikeerdheid en gewildheid van stelsels en beheer toekoms. Die groot aantal stelsels, GTA's, en termynkontrakte gebaseer verskansingsfondse vandag aangebied lyk oneindig. Jy moet 'n kenner vlieënier hierdie waters navigeer. Dit is duidelik dat ek dink Bereik is die beste moontlike keuse. # 13: Ontwikkel 'n sterk verhoudings met jou kliënte. Andersins, jy is net so goed soos jou laaste handel. 'N Persoonlike eenkant: baie jare gelede het ek 'n kliënt wat nooit geld gemaak het met me - meestal omdat hy kers opgetel net sekere ambagte van 'n stelsel (sien # 9). Hy roep vir my vertel hy vertrek na 'n ander makelaar en ek wou hom geluk en het vir hom gesê as dinge nie uitwerk-hy kan altyd terug te kom. Ongeveer 2 jaar en baie makelaars later, het hy gesê hy wou sy rekening heropen. Ek was verbaas en gevra waarom-sy antwoord was dat hy 'n aantal ander makelaars het probeer en het geld nie óf met hulle. Hy het gesê dat as hy gaan verloor, hy wou dit doen met iemand wat hy vertrou en voel versorg omtrent hom. So mans-luister up-laat jou warm en fuzzy vlag vlieg! # 14: Wanneer die "jy weet wat" treffers die fan-moenie verberg! Kommunikeer met jou kliënte en verseker hulle jy minding die winkel en verstaan ​​hul ongemak. Dit is wat jy wil hê as die skoen aan die ander voet, en wat jy skuld vir hulle in die verhouding. # 15: Sit jou geld waar jou mond is. Deel jou eie persoonlike beleggingsbesluite. As die aanbeveling is nie goed genoeg vir jou-waarom sou dit goed genoeg wees vir jou kliënte? En stelsel ontwikkelaars, as jy nie die vrymoedigheid om jou eie handel het stelsel-waarom sou ek dan? # 16: Wees eerlik oor wat jy weet en nie weet nie. dan bied om uit te vind die antwoord as jy dit nie doen nie. Moenie probeer om B. S. of finesse die antwoord-materieel lyk en klink soos 'n gek en 'n trust wat jy gebou te vernietig. # 17: Moet nie net kies jou makelaar deur die laagste kommissie tarief. Onthou, in die lewe, gewoonlik kry jy waarvoor jy betaal! # 18: Maak seker watter kommissie tarief jy sal gehef word INSLUITEND ALLE GELDE. # 19: Moet nooit betaal aan die voorkant vir 'n handel stelsel (met uitsluiting van nuusbriewe ledegeld en sagteware). # 20: Laat genoeg vir glip en kommissies ontleed 'n bewese rekord. Die meeste handelaars en makelaars aftrek min of niks en dit sal drasties se prestasie 'n stelsel te verander. Meestal, dit geld vir stelsels, soos geregistreerde GTA's deur die wet vereis word om die netto resultate toon. Bereik Capital is een van die min maatskappye wat netto stelsel resultate toon. In die land van behoort. die bogenoemde reëls is maklik en geen twyfel lyk voor die hand liggend en eenvoudig. Maar selfs na al die jare in die besigheid, die handhawing van dissipline is soms 'n uitdaging. Na alles, ek is 'n emosionele wese was soos almal anders, en soos jy, Ek verafsku geld verloor. Daar is niks wat ons meer as om uit aan die onderkant haat; en dit is wat vrees dat ons by die partytjie hou te lank. Gelukkig, bereik sal kyk my rug! Oor wat volgende kom, weet ek nie, maar ek is beslis uitsien na die avontuur! So, as ek af vaar in aftree, wil ek graag dankie Bereik Capital vir die feit dat ek klaar my loopbaan op 'n hoë noot. Soms was dit 'n stryd. Toe ek hulle eerste by, wou hulle 'n papierlose kantoor en moes letterlik sjkroewedraaier my sit as oplossing uit my hande (hulle het nog nooit een gesien nie). Ek het laat om gevorderde tegnologie en die leerkurwe was nie altyd glad. Dankie, bereik vir die opstel van my, (die meeste van die tyd).J Ek wil veral graag al my kliënte te bedank. Dit was 'n eer en 'n voorreg om saam met jou. Aan al die kliënte wat my gevolg het deur die jare heen by die firma om ferm, het jy en jou gesin geword goeie vriende, en dit is daardie verhoudings wat het my gefokus wanneer die lopende het taai. My warmste groete, SENIOR VP, kliënteportefeulje BESTUUR | ATTAIN kapitaalbestuur, LLC


No comments:

Post a Comment