Tuesday, September 27, 2016

Mutual Fonds Trading Deur Hdfc Netbankdiens

Mutual Fonds Trading deur HDFC Net bank Mutual Fonds Trading deur HDFC Net bank Ek het belê in 'n SIP deur HDFC Net bank vir Mutual fondse. Die status van die bevel is nog hangende Confrmation en ek het nog nie ontvang 'n bevestiging van die eerste keer gepubliseer alloted of die belegging amour. Ek het belê in 'n SIP deur HDFC Net bank vir Mutual fondse. Die status van die bevel is nog hangende Confrmation en ek het nog nie ontvang 'n bevestiging van die eerste keer gepubliseer alloted of die belegging amour. in geval iemand is uding HDFC netto bank vir onderlinge fondse fasiliteit. Laat weet my asseblief jou gedagtes oor die proses wat gevolg is deur die HDFC Bank. Alhoewel ek nog nooit gebruik het SIP thro 'HDFC netbankdiens maar het enkelbedrag beleggings via dat portaal een keer 'n rukkie. Webblad is gebruikersvriendelik alle transaksies word gewoonlik opgedateer word binne 48 uur. U plz kyk of maandelikse debiete word in ur ACC verklaring eerste. As daar nog 'n paar probleme, sal hul telefoon hulplyn van veel nut wees om die twyfel te verwyder.


No comments:

Post a Comment