Thursday, September 29, 2016

Hou Die Bul Gelukkig

Hou die bul gelukkig Geskep deur Japan Ing 21 April, 2009 Online FX handel het sentrum stadium geneem in die wêreldwye valuta mark, aangevuur deur 'n dringende behoefte aan likiditeit in vlugtige keer. Valerie Lee, hoof van eBusiness AsiaPacific Societe Generale se, vertel ons hoe die toenemende gebruik van aanlyn tools ry groei van die valuta handel in Asië. Die bul in valutamarkte moet 'n gelukkige een wees, want dit 'n verwoede run ten spyte van die woelinge in ander dele van die finansiële landskap gehou word. Groei in buitelandse valuta (FX) aktiwiteit - gemiddelde daaglikse omset gestyg tot $ 3200000000000 in April 2007 het 'n 69 persent toename vanaf 2004 vlakke gebaseer op die huidige wisselkoers, volgens die Bank vir Internasionale Skikkings (BIS) - steeds onverpoos in Asië, gedryf deur handelsvloei en die behoefte aan maatskappye en banke om hul geldeenheid te verskans. Die Internasionale swaps en Derivatives Association (ISDA) plaas die veronderstelde bedrag uitstaande rente koers en kruis-geldeenheid swaps teen einde 2007 om $ 382300000000000, het van $ 285800000000000 in die vorige jaar. Binne-Asië, Hong Kong, Singapoer en Japan rekening vir 4,4 persent, 5,8 persent en 6 persent van globale FX omset onderskeidelik, volgens die BIS 'Triënnale Sentrale Bank Survey gepubliseer in Desember 2007. 'n Groot deel van die groei in FX handel is aangedryf deur aanlyn handel, soos blyk uit Asiamoney se FX peiling gepubliseer in September 2008 dat finansiële instellings gevind 56,5 persent van hul FX handel te onderneem via online gereedskap, uit 32,4 persent in 2007. Terwyl elektroniese FX handel is nie 'n nuwe konsep, die laer koste, likiditeit en deursigtigheid, 'n paar te noem - onlangse oplewing in wisselvalligheid in FX markte het 'n bewustheid van die voordele wat aangebied word deur elektroniese handel platforms wat. "In Asië, die gebruik van e-handel platforms is reeds 'n algemene praktyk met baie banke bied enkel-handelaar portals te bank teenpartye. Behalwe die ooglopende voordele van 'n verlaging in die handel koste vis-à-vis tradisionele telefoon handel en die gerief van outomatiese handel, 'n ander belangrike voordeel wat aangebied word deur e-handel is dat dit laat bank gebruikers beter beheer, wat lei tot 'n afname in menslike foute want elke transaksie outomaties aangeteken, "sê Valerie Lee, Societe Générale se hoof van E-Business Asië-Stille Oseaan. DIE OPKOMS VAN E-SUPERSTORE "Terwyl die neem-up in Asië was stadig Aanvanklik het die tempo van teken-up vir e-handel het aansienlik oor die afgelope jaar toegeneem het. Die konsolidasie van banke het tot gevolg gehad dat minder teenpartye in die mark, en die behoefte aan 'n groter likiditeit bied 'n waarde-aanbod vir banke om 'n groter deel van die e-handel besigheid te vang, "Lee voeg. "Vanjaar het ons ons produk lyn uitgebrei tot vaste inkomste oplossings, rentekoersruiltransaksies gedenomineer in die Amerikaanse dollar, jen en die Australiese dollar insluit. Om vorentoe te beweeg, ons plan is om meer bates klasse by te voeg aan ons e-produk familie, "sê sy. Vandag is dit die standaard e-bankwese werking model: Handelaars teken in op e-portale Klik en kies uit die rakke van globale likiditeit verskaffers Transaksies elektronies vereffen Vandag, banke is gretig om op te rig hul een-stop-shop e-winkel, toe te rus e-portale met verskillende bateklasse te voldoen aan die behoeftes van teenpartye. Baie beleggingsbanke het reeds bedryf enkele handelaar portale vir die jaar. Multidealer portaal diensverskaffers Fxall en Currenex is die uitbreiding van hul markaandeel in Asië, terwyl finansiële data verskaffers soos Reuters en Bloomberg het ook aangesluit by die kompetisie. "Banke het 'n baie van die hulpbronne op te bou hul e-portaal besigheid gewy, die verbetering van hul tegnologie deur heining enjins en algoritme handel, asook API dienste toe te voeg tot webwerwe kliënt. Die gevolg van so 'n vooruitgang in tegnologie het oor die algemeen strenger versprei het op die meeste geldeenhede, wat gewerk het om die voordeel van kliënte. Terwyl volume ballooned, het die intense mededinging tussen banke gehou bod / aanbod versprei dun. "Ekstern, is dit noodsaaklik dat kliënte van ons e-portaal, wat hoofsaaklik bank handelaars, kry 'n vinnige reaksie op hul prys versoeke. Dit is uiters noodsaaklik wanneer die mark is wisselvallig. Gedurende die Lehman krisis, byvoorbeeld, baie kliënte het dit moeilik gevind om aanhalings uit die mark te kry. Omdat likiditeit gedurende daardie tydperk was uiters dun, diegene wat op een of twee enkel-handelaar portale staatgemaak het geen ander keuse as om wyd bod-aanbod versprei aangehaal om dit te aanvaar. So kliënte nou is geneig om drie of vier poorte om hul handel risiko's, "Lee notas te diversifiseer het. Lesse geleer uit die wêreldwye finansiële woelinge het die fokus van e-besigheid verander Teenparty risiko - Top Priority Banke het meer bekommerd oor teenparty kredietrisiko, wat in wese is die risiko van 'n handelsvennoot nie die vervulling van sy verpligtinge ten volle op die vervaldatum of te eniger tyd daarna geword. Dit is 'n risiko dat alle aspekte van die besigheid beïnvloed. Gevolglik is daar 'n likiditeit aangebring ten gunste van likiditeit verskaffers met goeie kredietrekords. Koop-kant kliënte moet meer likiditeit verskaffers om hul risiko's te diversifiseer Tydens die krisis, handelaars het dit moeilik gevind om aanhalings uit die interbankmark te kry as gevolg van 'n baie lae likiditeit. Diegene wat op die tradisionele handel metodes, en een of twee enkel-handelaar portale staatgemaak het geen keuse as om wyd bod-aanbod te aanvaar spreidings aangehaal om hulle. E-portale voeg nuwe funksies om te gaan met die veranderende behoeftes van kliënte Verskillende hantering kamers is opgestel anders en handelaars het verskillende vereistes en voorkeure. Online handel gereedskap het om te voldoen aan 'n groot verskeidenheid van behoeftes. Nuwe funksies word voortdurend ontwikkel in e-portale wat gebaseer is op versoeke van koop-kant kliënte. Die dag toe e-portale is as onontbeerlik vir FX handelaars soos dorings is beslis op ons. Artikel bygedra deur die Société Générale in Japan Societe Generale Groep is wat in Japan vir 35 jaar. Met ongeveer 700 personeel, die groep is tans besig met drie belangrike gebiede: korporatiewe en beleggingsbankdienste, batebestuur en private bankwese. Valerie Lee is direkteur, hoof van e-besigheid-Asië vir Societe Generale, Korporatiewe en Investment Banking Valerie Lee is verantwoordelik vir die bemarking en ontwikkeling van produkte wat verband hou met elektroniese handel portals in Asië Societe Generale, Korporatiewe en Investment Banking.


No comments:

Post a Comment