Monday, October 10, 2016

Hdfc Securities Limited

HDFC Securities Limited HDFC Securities Ltd (HSL) is gestig in April 2000 as 'n filiaal van HDFC Bank, tweede grootste private sektor Indië se bank. In 2004, HSL ontplooi 'n hoë-prestasie aanlyn handel oplossing vir klein beleggers, gebou met behulp van die aanvullende sekuriteite handel en sekuriteite verwerking modules van TCS BANCS. Sedertdien het HSL 'n suksesvolle besigheid gebou op die fondament van TCS BANCS, voordeel trek uit opeenvolgende ontplooi van die nuwe funksies, nuwe produkte, en gereelde vereiste aanpassings aan die groot regulatoriese veranderinge. Soos HSL sy kliëntebasis en verhandelingsvolumes uitgebrei, het TCS die organisasie in staat gestel om voordeel te trek uit aansienlik verbeter argitektoniese benaderings neem om onderneming rekenaar. Deur dit te doen, het HSL sy datasentrum onderhoudskoste verlaag, verbeterde koördinasie tussen verkopers en versterk operasionele veerkragtigheid. Die oorspronklike hardeware stapel bestaan ​​van die onderneming tegnologie wat state-of-the-art in 2004: ses bedieners wat loop op die RISC platform, Sun EEN 6.1 op 20 webbedieners en 'n Oracle 11g databasis. Operasionele veerkragtigheid is deur "aktiewe / passiewe" dubbele infrastruktuur, met 'n aktiewe bedieners werking van die dag-tot-dag besigheid en 'n identiese stel passiewe bedieners op 'n gereedheidsgrondslag in die geval van 'n voorval. Die oorskakeling van aktiewe passiewe bedieners, het dit nodig was, sou 'n beroep vir 'n komplekse herstel operasie insluitend handleiding ingryping deur databasis kenners. A switch-oor sal ten minste 30 minute, 'n onaanvaarbare lang tyd in die vinnig bewegende kapitaalmarkte geneem. Gevolglik HSL gehandhaaf 'n lewendige belangstelling in die tegnologie platforms met meer robuuste benaderings tot 'n ramp herstel en besigheid kontinuïteit. Teen 2011, die stukrag vir die belegging in nuwe infrastruktuur het 'n hoë prioriteit. HSL is met uitsonderlike mark sukses in die bloeiende Indiese ekonomie, vergesel deur 'n toename daaglikse handel volumes. Trading bedrywighede moet bereid wees om 'n veelvoud van gemiddelde handel volume te hanteer, en die nalatenskap hardeware is vinnig nader sy grense. "Ons was bekommerd dat as die volumes verder te verhoog, sou ons nie in staat wees om die prestasie van die stelsel in stand te hou," het Vivek Joshi, Chief Technology Officer by HSL. Die verwagte groei tendense en die voordele van verbeterde veerkragtigheid gemaak 2011 die regte tyd om TCS BANCS herontplooi na 'n nuwe tegnologie stapel, een in staat is om die toekomstige behoeftes van HSL met 'n verminderde koste, hoër en hoër scalability. Sorg vir 'n stabiele toekoms met TCS Op grond van die sterk, betroubare verhoudings sedert die begin van die ontplooiing TCS BANCS gestig, HSL het ook TCS om die hardeware oorgang te bestuur. TCS bewys dat hy die toonaangewende betroubaarheid deur middel van agt jaar van ononderbroke uptime met TCS BANCS oor drie groot aansoek opgraderings. "TCS BANCS is redelik stabiel," het Joshi. "Wanneer ons enige uitdagings, TCS is vinnige om hulle aan te spreek en om ons verwagtinge voldoen -. En die verwagtinge van ons kliënte" TCS was in staat om die hoogste vlakke van scalability vir TCS BANCS bewys deur middel van sy hoë-volume, hoë-profiel ontplooi in Indië en regoor die wêreld. 'N Belangrike faktor in die koördinering van 'n uitgebreide IT argitektuur oorgang is die bestuur van die belangrikste verhoudings van beide sake-en tegnologie perspektiewe. In Indië, TCS het jarelange verhoudings met sy vernaamste handelsvennote plekke (NSE en BSE) en met sy primêre bewaarplaas (NSDL), die skoonmaak van organisasie (Ccil) en mark reguleerder (Sebi). Daarbenewens TCS het ook sterk bande met IBM en Oracle deur sy toegewyde van voortreflikheid wat die beste praktyke, tegniese standaarde en oplossing versnellers vir die onderskeie tegnologieë te konsolideer. HSL trek ook voordeel uit die gemak van die werk met bronne TCS regdeur die organisasie. "Ook die ondersteuning span op die grond is altyd vinnige en rats," sê Joshi. "Dit is 'n baie gesonde, tweerigting-verhouding." Slaan die teiken Die teiken argitektuur bestaan ​​uit Oracle Solaris 11 vir die bedryfstelsel, Glas 3 vir die toepassing bediener, en 'n Oracle 11 databasis met behulp van Oracle Real Aansoek Groepe (RAC) vir business continuity. Die oorgang begin in Desember 2012, en voortgegaan volgens skedule, met geen aftyd gedurende die migrasie of go-live - 'n hoogs merkwaardig prestasie vir enige finansiële instelling gegewe die omvang en kompleksiteit van die onderliggende bedrywighede. In Februarie 2013, die internet verhandelingsplatform gaan woon op die Solaris 11 bedryfstelsel en Glas 3 aansoek bediener. Teen Maart, is die back office bedrywighede met behulp van die nuwe oplossing, en teen April, is die front-kantoor hantering en inbelsentrum bedrywighede ook leef. Die finale mylpaal bereik in Junie 2013 met die aktivering van Oracle RAC. "TCS het daarin geslaag om Oracle RAC werk te kry op ons platform, wat 'n groot prestasie vir ons almal was," sê Joshi. Oracle RAC bied direkte weerspieëling van data, soos dat as een produksie bediener versuim, 'n ander kan ingryp sonder ontbreek 'n klop. Hierdie alternatief is meer koste-effektiewe, bied hoër beskikbaarheid en is makliker om in stand te hou in vergelyking met die "aktiewe-passiewe" model van Friends infrastruktuur. Scalable Voordele Sedert die ontplooiing, het HSL beduidende voordele behaal in terme van die prestasie, risikobestuur en beskikbaarheid. Die hoë scalability van die nuwe argitektuur kan HSL om konsekwent stelsel prestasie belowe, selfs gedurende spitstye. "Ons kan ons kliënte vertel met vertroue dat ons stelsel is nou beskikbaar 100 persent van die tyd, kom wat wil," sê Joshi. "Wat ook al die vrag of marktoestande, sal ons stelsel hou die lewering op dieselfde hoë vlak van prestasie." Die maatskappy se voordele ook deur middel van verbeterde risikobestuur. Voorheen risiko verslae kan slegs gedurende die dag handel met 'n latency van 20 tot 30 minute, wat risikoblootstellings geskep uit die moontlikheid van kliënte meer as hulle handel perke gegenereer. Nou, is die risiko verslae gegenereer elke vyf tot 10 minute op grond van die jongste data, sodat middeljarige kantoor risikobestuurders onmiddellike assessering of toelaat of weier spesifieke posisies wat buite val van gewone handel perke te maak. In die agterste kantoor, kan die tegnologie personeel die einde van die dag verwerking uit te voer op 'n aansienlik vinniger skedule. Waar die ou stelsel moes loop deur die nag, dikwels tot vroeë oggendure, die nuwe stelsel voltooi die einde van die dag verwerking teen middernag na beurs. "Ons het 'n goeie ses tot sewe uur om kwessies aan te spreek, indien daar enige is," sê Joshi. "Ons personeel kan die huis vroeg gaan." Algehele, die nuwe hardeware het die scalability om die verwagte behoeftes van HSL en sy kliënte medium termyn te ontmoet. In die langer termyn, is verhandelingsvolumes verwag om selfs hoër styg - en op daardie stadium, sal HSL weer ontplooi die nuutste onderneming tegnologie aan die kliënt eis aan te spreek. "Ons is nou in gesprek met TCS volgens skaal na die volgende vlak," sê Joshi.


No comments:

Post a Comment