Thursday, October 13, 2016

Verskansing Stop Loss

Verskansing Stop Loss Gepos op September 27 Keerverliesopdragte is noodsaaklik vir 'n wining strategie. Jy kan eenvoudig nie suksesvol handel te dryf as jy dit nie gebruik stop-verlies. As jy posisie oop sonder stop-verlies, jou hele deposito word jou keerverlies. Dit is duidelik dat, dit is net dom om die hele deposito ter wille van slegs een handel risiko. Aan die ander kant, stop-verlies maak jy senuweeagtig, en kan 'n groot onttrekkings veroorsaak, as jy 'n paar stop-verlies in 'n enkele ry vang. Wanneer jy vas in die middel van 'n groot drawdown, jou depressief geword, en ophou dink in 'n rasionele manier. Dan moet jy begin om 8220; adjust8221; jou strategie 8220; op fly8221; en vererger die situasie nog meer. Dis die nadeel van keerverliesopdragte. Gelukkig is daar 'n ander manier om die beperking van verliese in FOREX. Jy hoef nie te stop-verlies gebruik, op voorwaarde dat jy 'n alternatiewe meganisme van die beperking van jou verliese in diens. Jy sal goed wees om te gaan met iets so lank as wat jy verloor posisies te verlaat met 'n beplande verlies en nie by die punt wanneer 8220; youve het enough8221 ;. Sommige mense verwerp nie keerverliesopdragte en naby loosing posisies deur tyd of op die volgende regstelling. Maar ek uitgevind 'n paar jaar gelede, het hierdie benadering nie goed werk en soms het ek uiteindelik met 'n veel groter verlies as wat ek oorspronklik beplan. Ten slotte, ontdek ek verskansing, en dit verander alles in my handelaars lewe. Nou sluit ek die meeste van my verloor posisies met 'n nul verlies of met 'n wins te maak. Wil my vra hoe? Well8230; Simple8230; In plaas van die opstel van 'n stop-verlies einde, sit 'n verskansing orde in die teenoorgestelde rigting by die stop-verlies teiken punt. As die mark beweeg teen jou oop posisie, jou verskansing einde maak 'n nuwe posisie in die teenoorgestelde rigting vaststelling jou verliese. Wanneer die mark woonstelle uit, kan jy beide posisies sluit in so 'n manier dat die kumulatiewe verlies nul. Vir meer besonderhede oor hoe presies dit gedoen word, kyk my video handleiding deur te kliek op die knoppie hieronder. 3A% 2F% 2F0.gravatar% 2Favatar% 2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536% 3FS% 3D37r = G "/%


No comments:

Post a Comment